At drive en virksomhed er ikke kun et spørgsmål om at have styr på produkter og kunder. Det indebærer også en hel del ansvar, når det kommer til personale, ledelse og arbejdsmiljø.
Uden en HR-partner ved din side kan det hurtigt blive en kompleks opgave at holde styr på alle de krav, som stilles til dig som virksomhedsejer.
Carina Robanke har en mangeårige baggrund indenfor HR og ledelse. Med langsigtede og effektive løsninger hjælper hun dig og din virksomhed med at skabe positive forandringer – uanset virksomhedens størrelse.
Har du styr på personale, ledelse og arbejdsmiljø?
For mange mindre virksomheder er det ikke realistisk at have en fuldtids HR-medarbejder eller -afdeling. Men det betyder dog ikke, at HR-opgaverne kan ignoreres.
Carina Robanke kan hjælpe med at sikre, at du har styr på den nyeste lovgivning, sikrer et godt arbejdsmiljø og undgår potentielle sanktioner.
Derudover er der de daglige udfordringer med personale, papirarbejde og ledelsesmæssige opgaver. Med Carina Robanke som din HR-partner kan hun hjælpe med frigive noget af din tid, så du i stedet kan fokusere på de opgaver, du brænder mest for.
Ved at håndtere de komplekse, men nødvendige HR-opgaver, kan du fokusere på at udvikle din virksomhed og dine kerneopgaver.
Så hvis du ikke allerede har en HR-partner, er det måske tid til at overveje, hvordan sådan en samarbejdspartner kan lette din hverdag og styrke din virksomhed.
Du kan læse mere på hendes hjemmeside eller ringe på tlf.: 61 71 19 01 for en uforpligtende snak.